zaterdag 26 januari 2013

Rondje fietsen

Ik dacht het is tijd om een klein stukje te fietsen. Ik ga langzaam fietsen zodat mijn benen nog wat kunnen herstellen. Ik heb nog steeds een beetje spierpijn in mijn bovenbenen van vorige week. Zodra er een heuveltje op was heb ik de versnelling terug gezet. Normaal pomp ik altijd gewoon door maar nu relax. Ik ben Sus road afgefietst. We hadden daar een keer een Hash gehad en het is een mooi landelijk gebied, en niet al te ver van huis. Halverwege ben ik gestopt bij een rivier. Er kwam een jongen naar me toe, hij brabbelde iets in Maharati of Hindi. Ik snapte er niks van. Bij de rivier heb ik een paar mooie foto's gemaakt.




Terug bij de fiets maakte de jongen duidelijk dat hij wilde fietsen. Ik liet hem fietsen, na een klein stukje kwa hij terug. Hij was zo blij, dat het mijn dag helemaal goed maakte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten