woensdag 13 juni 2012

Letter of no objection

Bart en ik moesten vandaag persoonlijk naar het politie buro om een briefje te halen dat de politie er geen bezwaar tegen heeft dat we onze visa verlengen. Bart dus maar een dagje vrij van school genomen. Want er was vandaag maar tot 12:00 les in verband met het Palkhi festival wat er voor zorgt dat de halve stad vast zit qua verkeer.
Op weg naar het politie buro wordt ik gebeld door fragomen dat ik beter terug kan keren omdat de police officer belangrijkere zaken had te doen. Voordat ik het tegen Santosh kon zeggen waren we al bij het politie buro. Waarna de fragomen medewerker zegt als je hier even je handtekening zet dan regel ik het morgen wel even. Ik vroeg nog is het dan niet noodzakelijk is dat we persoonlijk aanwezig zijn, hij nee.
In het schrijven wat we vooraf hadden gehad stond nadrukkelijk met vette letters dat Bart en ik persoonlijk aanwezig moesten zijn.

Tja dan denk je toch AAARGH.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten