zaterdag 2 juni 2012

Sportschool


Vanochtend even wezen trainen. Ik begon met 15 minuten rennen, de loopband had wat kuren vandaag. De snelheid fluctueerde van 11 tot 16 km/hr. Ik dacht ach leuke interval training. Er zijn ook groepslessen, ik zit  met regelmaat te overwegen om hier aan mee te doen. Dan zie ik door het raam van de groepsles ruimte dat er hoofdzakelijk vrouwen en een enkele man van die Bolywood dansjes aan het doen zijn. Ik zie dan die mannen van de verwijfde slinger bewegingen maken en dan denk ik, nee dit is niks voor mij. Voel ik me toch blijkbaar iets te veel macho voor. Ik ging na het hardlopen op een fiets zitten, ik had te trappers net twee keer rond en ik hoor dat er een spinning class begint. Tja dat kun je dan niet laten lopen.
Ik wist niet zo goed wat me te wachten stond, na 20 minuten stevig door fietsen mochten we even 1 minuutje rustig fietsen. In dit minuutje werd verteld dat we 10 minuten staand op de trappers gingen fietsen. Ik dacht oeps dat is best lang. Maar wat ik niet had verwacht dat men tijdens het staand fietsen van je verwacht dat een een bolywood beweging moet maken. Met je schouders in een elegante slinger naar boven en beneden. Gelukkig niet continu want dit is dodelijk vermoeiend. Na 10 minuten dacht ik, wauw ik heb het volgehouden, maar helaas de opdracht van staand fietsen was nog niet voorbij, we hebben dit 20 minuten gedaan. Wauw wat een les.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten