zondag 4 september 2011

4 sept

Anne-Marie is vandaag jarig. Vanmorgen ben ik met haar een mobieltje wezen kopen. Dit kun je beter samen doen dan er een kopen zonder dat ze erbij is, want het is erg lastig om in te schatten wat belangrijk is voor een meisje van 15. De Nederlandse telefoon had een simlock, dit is een mooi excuus om een nieuwe te kopen en weer een beetje bij de tijd te zijn. Ze was erg blij met haar telefoontje, thuis gekomen ziet ze op facebook dat haar feestje met vrienden al is begonnen. Haar vrienden hadden iets geregeld bij een Italiaans restaurant. Dit is best handig als je zelf nog niet weet waar de leuke plekjes zijn. Te laat op je eigen feestje komen kan dus ook in Pune. Thuis gekomen van haar feestje blijkt dat haar mobieltje het helaas niet doet. Het Hotel personeel komt iedere keer een taart brengen als er iemand jarig is. Dit is dus onze derde taart al.
Ter compensatie van al deze zoetigheid ga ik met Bart met grote regelmaat naar de Gym. We hebben als doel 4x per week. Volgens mij lukt dit aardig. Ik heb het gevoel dat ik een bere conditie heb. Met de kracht training heb ik moeite om bij Bart aan te haken. Spierpijn valt gelukkig mee. Vandaag ook nog met Thomas een geocache proberen te doen. Hij was helaas geripped, we vonden slechts het dekseltje van de cache.
Voor wie geen idee heeft wat geocachen is: Mijn profiel:
Na de cache in deze prachtige buurt heb ik nog wat rond gekeken. We waren op zoek naar kaas en yoghurt. Dit hoorde bij het eten wat we vanavond voor Anne-Marie wilden koken. Ik heb zelfs een stukje Gouda gevonden. Gerlinde gaf aan dat het geen echte Goudse was maar Indiaase Gouda. Nou ja in de pasta saus smaakte het prima.
In de Lane 8 kwamen we ook nog een mooi Ganesh podium tegen zie hieronder:

We zagen vandaag in de krant dat het gisteren extreem weer was, ook voor indiaase begrippen was dit uitzonderlijk. 69,1 mm in 24 uur in Pune. Het is 14 jaar geleden dat het water zo hoog stond in de rivier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten