donderdag 3 november 2011

Ergo III

Eergisteren nogmaals gevraagd of men het bankje op de ergometer wil omdraaien. Men beloofde dat het de volgende dag opgelost zou zijn. Helaas vandaag weer met een pijnlijk stuitje afgestapt.
Men heeft nu toegezegd om het aanstaande zondag tijdens een grote onderhoudsbeurt mee te nemen.
Ik ben benieuwd.
Dit is zo Indiaas, ja zeggen en niet doen.

Ik moet denk ik iets meer trainen, ik kan het niet meer volhouden op de ergo meter, ik ben ook 6 kilo afgevallen de afgelopen maanden. Dit zal wel wat vet zijn maar ook ongetwijfeld spieren.

Als ik aan het ergometeren ben dan denk ik altijd aan de aanwijzingen van Hendrien, eerst inbuigen dan pas rijden. Rug sterk houden, eerst je benen dan je rug. Eigenlijk gek je bent duizenden kilometers verwijderd maar toch in gedachten zo dicht bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten