zondag 20 november 2011

Race car

We zijn vandaag een dagje uit geweest. We hadden een leuke Geo Earth cache gevonden op internet. Toen we terug waren, zei ik tegen Bart, waar denk jij aan als ik zeg race car. Bart zei Ferrari, lamborgini, licht metalen velgen. Ik zei wij hebben een race car gezien met 2 licht houten velgen afgewerkt met een ijzeren rand, mooi afgewerkt met special handcraft art, en 2 BP (buffalo power).
We regen op de national highway, en haalden een vracht auto in. Onze chauffeur zag me verwonderlijk kijken, en zei race car. Hij bleef er even achter rijden, zodat ik het iets beter kon zien, vervolgens wenkte hij naar de mannen zodat ik een foto kon maken. De mannen gingen op de rand van de vrachtauto staan zodat ik de ossen ook op de foto kon zetten. In de vrachtauto zaten twee ossen, een paard een paar mannen en de race car hing in de top. Even later op de high way kwamen we nog een race team tegen.
De reis ging vervolgens door een landbouw gebied, uien, kool, bessen, suiker-riet, bessen struiken waarvan Anand alleen de Hindi naam kende. Na een paar uur rijden kwamen we op de locatie aan van de geo cache. Het was een riviertje dat vele potholes heeft uitgesleten in het landschap. De potholes ontstaan doordat wat steen gruis rondjes gaat draaien door de stroming. De potholes waren er in maten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten