zondag 8 januari 2012

Bezoek

Claas en Anneke komen op bezoek. Een paar dagen voor de aankomst van Anneke en Claas realiseren we ons dat we niet weten met welke vlucht ze komen. We sturen een SMS met de vraag wanneer komen jullie? We zitten in Singapore en krijgen op allerlei SMS'en antwoord maar niet op die ene vraag welk vliegtuig. Wij waren op de terugweg van Singapore en sturen nogmaals een SMS, welke vlucht komen jullie. Inmiddels hebben we onze Singapore sim kaart weer verwisseld voor onze Indiase. We herineren ons dat ze om twee uur aankomen. Op de dag van aankomst gaat Gerlinde om 14:00 uur naar het vliegveld, maar helaas geen Claas en Anneke. Na wat navragen blijkt het vliegtuig vertraging te hebben. En na een uurtje zien we Claas en Anneke. We zijn er nu achter gekomen dat we geen SMS kunnen ontvangen welke verzonden is uit het buitenland. Ik heb de helpdesk nog maar eens gebeld. Men gaf aan dat ik een paar instellingen moest wijzigen in mijn toestel en dat er tevens problemen waren welke binnen 5 dagen verholpen zouden zijn. Ik ben benieuwd of het inderdaad verholpen gaat worden. Toch vreemd dat je in Singapore op een vliegveld binnen 5 minuten een SIM kan regelen die gewoon werkt, en dat je in India allerlei formulieren moet invullen om een SIM te krijgen en vervolgens instellingen op je telefoon moet maken en dat het uiteindelijk niet werkt.

PS: ik weet inmiddels precies welke keuzes ik moet maken in de helpdesk lijn, om iemand aan de lijn te krijgen en niet verdwaald te raken in vele reclame berichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten