vrijdag 8 februari 2013

Een blik van herkenning

Ik zag vandaag een strip in de krant. Ik moest ontzettend lachen. Daarna realiseerde ik me dat je om zoiets moet lachen omdat het een blik van herkenning is. En daarna was ik opeens een stuk minder blij. Want als je iets herkent in een strip als deze dan is er toch wel iets mis.


Daarna kwam ik op kantoor, en zag ik een mail, het was een uitnodiging om kennis te delen, het was iets waar ik al lange tijd op aangestuurd had. Er stond een one liner onder de uitnodiging.

 Discussion is an exchange of knowledge; an argument an exchange of ignorance 

Ik moest er even over nadenken, en daarna had ik weer een blik van herkenning. Het is een boodschap die ik al een tijdje probeer te uit te dragen.
Mijn dag was weer helemaal goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten