zaterdag 6 april 2013

Zwemles

Gerlinde was een paar weken geleden met Thomas naar het zwembad geweest. Ze had afgesproken met Jolanda en haar kids om zwem instructie te krijgen van Brenda. Thomas is altijd zo verlegen in dit soort omstandigheden dat hij het water niet is ingeweest. Tja hij moet toch wel iets anders doen dan alleen maar thuis hangen. Daarom had ik voorgesteld dat ik ook nog wel wat beter wilde leren zwemmen. Zo hadden we nu afgesproken dat frank en zijn kinderen en ik en thomas zwem instructie zouden krijgen. Na wat pushen hadden Thomas eindelijk zover om te zwemmen, ook helena dochter van Frank had wat moeite om te starten. Al met al zal Brenda wel gedacht hebben wat heb ik nou voor stel. Gerlinde had gezegd tegen Brenda dat ik ook wel wat instructie kon gebruiken. Ze was verbaast dat ik toch wel redelijk vooruit kwam. Volgende keer nog iets beter voorbereiden met bril en oordoppen en dan kunnen we nog wat meer plezier hebben. Thomas zwemt trouwens best goed door, we hadden zo'n oefening om alleen met je benen te zwemmen en hij ging ongeveer net zo snel als ik. Nu de andere technieken noch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten