zaterdag 21 september 2013

Even stilte

Het was vanmorgen weer erg lawaaierig bij ons op het terras. De buren waren weer eindeloos aan het slijptollen. Na een uur vluchte Gerlinde naar binnen en ik de natuur in.
Een duif op een stronk. ik vind de compositie mooi.

Beestjes in het water, de vorige keer dat ik hier was was alles kurkdroog, maar na alle regen van afgelopen week staat het hele gebied blank. Deze beestjes kunnen heel hard zwemmen, moet je eens kijken naar die propeller aan de linker kant. 

Bij iedere voetstap kijk ik altijd waar ik mijn voeten neerzet, en dan vlak voor je een struik waar je beter met een boogje omheen kan gaan..

Ik heb gewoon lekker even genoten van de stilte om me heen. Toen ik thuis kwam waren de buren nog steeds aan het slijpen, we hebben binnen even gegeten en zijn de stad maar eens ingegaan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten