zaterdag 21 september 2013

Pune city

Het huis ontvlucht om de herrie van de slijptol te verwisselen voor claxonnerende auto's in de stad.
In Nederland zien we de laatste jaren een nieuwe ontwikkeling van eco vriendelijke huizen. Volgens mij bestaat dit eco vriendelijke huis al iets langer. Het grappige was dat nadat ik de foto had gemaakt, liepen ons twee meisjes voorbij. Ze stopten en zaten naar de over kant van de weg te kijken. Ik zag ze denken, ik zag ze zoeken, wat is daar nou voor speciaals.

 Even verder kwamen we in een gedeelte van de stad waar men boeken verkoopt. Veel tweedehands boeken, maar ook nieuwe. Leuk gezicht om te zien hoe de studenten iets van de prijs proberen af te praten.
Wat die man in die linker winkel aan het doen is, is me een raadsel.
En dan al die afkortingen, het is toch om gek van te worden.


Even verder komen we in de buurt van de tempel op Laxmi road. Laxmi was de godin van de welvaart. En de tempel is volgens mij dan ook 1 van de weinige waar de beelden zijn belegd met echt goud. Helaas hebben ze dan voor de veiligheid afgelopen zomer een enorme betonnen muur om de tempel gemaakt. De agenten zaten gezellig te keuvelen op een stoel naast de muur. Ze hadden alle vijf trouwens wel een enorm geweer op hun schoot liggen.




We liepen een klein steegje in naast de tempel, en daarna kwamen we op een plek waar ze veel tempel prullaria verkopen. Allemaal uiterst kleine winkeltjes. Deze in de trapkast zag er wel heel leuk uit. De mevrouw hing een beetje onderuit op haar stoel, toen ze zag dat ik een foto ging maken ging ze even recht zitten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten