vrijdag 4 oktober 2013

Run Beyond Yourself

Mijn hardloopmaten zijn een geweldige uitdaging aangegaan. Het begon 20 april, een extra facebook groep werd aangemaakt, get the 10000. Ja heel ambitieus, tot op dat moment deden aan de events 200 mensen mee. Een enorme stap. Men wilde groter worden dan de officiele marathon in Pune. Men wil dat de gemiddeld luie Indier gaat hardlopen.
In een stroomversnelling werden plannen gemaakt, hoe moet het heten, hoe regelen we sponsors, hoe selecteren we een NGO. Hoe komen we op 10000, training ondersteuning, reclame borden en een heuse persconferentie. Echt heel actief is er door deze groep vrijwiligers gewerkt om het zo groot mogelijk te maken. Afgelopen zondag sprak ik Nikhil, hij is de grote kartrekker, hij blijft altijd zo bescheiden, en dit siert hem. Maar nu begint hij toch wel nerveus te worden, hij is zo gedreven dat hij het goed wil doen.
Ik weet niet precies hoeveel inschrijvingen men heeft, ik heb gehoord 4000. Een hele knappe prestatie, ik denk dat ze ook heel wat opbrengst zullen hebben. Men heeft gekozen het KEM ziekenhuis te sponseren.
Morgen is de expo, kunnen sponsors en NGO's hun verdiende aandacht krijgen. En zondag is het race day.
De groep die ik train moest ik ook motiveren, ik dacht als ik mezelf een doel stel dan helpt dit wellicht de motivatie. Ik heb aangegeven dat ik de snelste tijd wil lopen op 10 km die ik tot nu toe heb gemeten met mijn garmin. Ik heb het Horloge nu 5 jaar. Enthausiast als iedereen is vragen ze natuurlijk direct of het mijn PR is, dan moet ik ze toch vertellen dat ik iets harder liep toen ik 18 was.
Nou ik ben benieuwd of ik zondag in 45 minuten de 10 km af kan leggen. Het is wel snel, en wat het extra moeilijk maakt is dat er heuvels in het percours zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten