zondag 5 februari 2012

Lekker relaxen

We krijgen berichtjes binnen dat het in Nederland vriest, we krijgen foto´s van het schaatsen binnen. E-mail dat waterleidingen zijn geknapt. Het is lastig voor te stellen terwijl je lekker op je dakterras van de zon zit te genieten en de thermometer 26 graden aangeeft. s'Ochtends vroeg fluiten de vogeltjes uitbundig. Het genieten wordt nog wel eens een beetje verstoord door werkende bouwvakkers bij de buren. Zet het geluid aan bij het afspelen van het filmpje.




Thomas en ik hebben vandaag een rondje geskate. We zeiden tegen elkaar weet je nog vorig jaar deden we 10 km op de schaatsen. Waarna Thomas vol trots zei, en ik heb twee medailles gewonnen.
Ik heb vanmiddag een fiets tochtje gemaakt, het was vrij pittig fietsen met de heuvels en geen versnellingen. Dit was de eerste keer voor me dat ik buiten Pune heb gefietst. Tot nu toe was ik altijd nog op zoek naar een plekje waar de stad op hield. Ik denk dat ik dit vaker ga doen, je hebt wel veel bekijks, ze zijn niet gewend dat een blanke fietst. Als ze je voorbij gaan op een brommer/motor kijken ze achterom, dan denk ik kijk nou voor je straks knal je ergens tegen op. Maar het is ze blijkbaar moeite waard een om een glimlach van me op te vangen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten