zaterdag 7 april 2012

Even van de doorgaande weg

Vanochtend ben ik een stukje wezen fietsen, ik ben nog een keer naar de plek geweest van de early birdwatch. Ik vond er vandaag geen rust, er werd hard gewerkt aan het verstevigen/verhogen van de rand rondom het stuw meertje. Naast deze vrouwen stond een kraan met pneumatische kamer rosten te verpulveren. Uiteraard met een man met de joystick van de kraan in zijn hand.

Ik had op de kaart gezien dat er ook een binnendoor weggetje is. Het eerste weggetje liep dood, ik eindigde bij een plek waar een bijeenkomst was, er was in het midden een plek waar rook was met veel mannen erom heen. Er waren twee tribunes 1 met vrouwen en 1 met mannen. Ik had het gevoel dat het niet gepast was om een foto te maken dus dat hem ik maar niet gedaan.
Toen ik me omdraaide zag ik het volgende beeld.

Rond de gekleurde huisjes was het best schoon. Maar dit beperkt zich tot ongeveer 1 meter. Toen ik de foto zag moest ik denken aan een les op school, vertel eens Guus war zie je allemaal.
Brommers, huisjes, was, afval, een kinderfiets, een bed, een bank, een plek waar je kan koken, elektriciteitskastjes, een geit, een golfplaat, steenbakkerij, kokosnoten, brandhout, schotelattennes.

Ook nog wel een paar leuke vogeltjes gespot:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten