zondag 29 april 2012

Pune running

Gisteren in de sportschool heb ik op de loopband getraind. Ik heb lekker mijn best gedaan, en dat viel iemand op. Nadien vroeg hij me hoe hard, hoe ver en of ik het vaker deed. Vervolgens nodigde hij me uit om mee te rennen met de Pune running groep. Enthousiast zei ik o leuk ik doe graag mee, waar is het? Hij zei bij de ingang van Pune university, en vervolgens zei hij er achteraan we vertrekken om zes uur. Ik vroeg een beetje schichtig s'morgens? Yes. Oeps dat is dus de wekker zetten om 5:30. Vanmorgen heb ik dit gedaan. De temperatuur was heerlijk. De ingang van de university is op slecht ruim 5 minuten fietsen. Ik was mooi op tijd, ik zag mensen lopen met rugnummer, ik dacht oh er wordt hier ook een ander event georganiseerd. Na wat rondvragen kwam ik bij de organisatoren, ze vroegen of ik 21 of 25 km wilde lopen, toen ik aangaf dat dat wel een beetje ver was voor een eerste keer zeiden ze dat er om 7 uur een groep van 5 en 10 km vertrok. Ik heb me ingeschreven voor de 5 km. Toen ik vroeg naar het event legde men me uit dat iedere laatste zondag van de maand er een run wordt georganiseerd en dat men de andere zaterdagen en zondagen om 6 uur trainingsronden loopt. Die paar training rondjes had ik me eigenlijk een beetje op ingesteld. Dat het zo lekker ging ligt wellicht aan het feit dat ik nog wat extra rode bloedlichaampjes heb na de hoogte stage in Tibet.

Ik vond het erg leuk, ik was de snelste van de 5 km, het universiteitsterrein heeft een mooie natuur. Weer een stukje van de omgeving ontdekt. Zonder dit event was ik de poort nooit binnen gegaan, je hebt het gevoel dat het alleen voor studenten is met een legitimatiebewijs oid.

Mijn horloge had in het begin nog geen ontvangst, het was laatste stuk was heuvel op, snelheid ging wat naar beneden.
Voor het grafiekje: connect garmin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten