zondag 23 december 2012

Wandelen

Vanmiddag ben ik samen met Gerlinde naar vetal Hill gefietst, dit is ongeveer 3 km van ons huis. Ik wilde Gerlinde laten zien waar ik gisteren had hardgelopen. Heerlijk lekker buiten, de wandeling begon bij een school, er stond een Bordje Parents not allowed behind this sign, we dachten we zijn geen ouders en zijn doorgelopen, achter in de hoek van het sportveld was de doorgang naar het pad de heuvel op. We waren nog maar net begonnen of de eerste zweet druppels liepen over me heen. Boven op de heuvel konden we lekker genieten van het uitzicht.

Een rondje gelopen en bij de quarry zijn we op een paar stenen gaan zitten en de rust op ons laten inwerken. Je ziet hier ook met regelmaat mensen Yoga beoefenen.

Daarna weer naar beneden gelopen, het tenten kamp was weg, en hebben dus nu maar de korte weg genomen. Waar het tenten kamp had gestaan lagen ontzettend veel geiten keutels. Onderaan de heuvel ging de zon al bijna onder, de vogeltjes laten zich dan zien, ik zag een mooi vogeltje en even later hoorden we een ontzettend rumoerig vogeltje, het was duidelijk waarom her beestje zo'n lawaai maakte er zat een kat onder de boom. Een stukje verderop zagen we een groep papegaaien in een boom.

Toen we bijna terug bij de school waren zagen we een Indiase mongoose. Ik was net te traag met mijn camera, ik heb slechts een wazige foto. Het is wel bizar het beestje liep over een stapel asbest platen, welke gedumpt waren net buiten het schoolplein.  Bij de school aangekomen was ik blij dat niemand onze fietsen had verplaatst, we hadden ze niet in de fietsen stalling gezet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten