donderdag 8 augustus 2013

Eco Grid voorbereiding

Ik ben vanavond minstens een uur aan het puzzelen geweest om de route te vinden welke ik a.s. zaterdag aan Santosh moet uit leggen. De beschrijving die ik ontving bevatte woorden die ik niet kende en ook mijn computer kon geen vertaling of betekenis vinden. Ook was er aangegeven dat de wegen zo klein zijn dat ze niet op de kaart staan. Ook de gehuchten zijn zo klein dat ze niet op google maps te vinden zijn. Maar goed met een beetje fantasie en de afstanden die vermeld stonden heb ik kilometer voor kilometer uitgeplozen waar ik naar toe moest. Je raad het nooit 400% ingezoomd in Google maps zie ik gewoon het woord eco grid staan. En dit was de titel van de uitnodiging. En alle wegen staan gewoon op de kaart. Kortom ik heb lekker zitten puzzelen maar had ook gewoon de eindbestemming in google maps kunnen invoeren.
Ik kijk er wel naar uit 2 dagen op pad met mijn hardloop maatjes. Ik heb Santosh al een paar keer verteld dat de weg heel slecht is. Ik vrees dat we er lang overgaan doen, hij staat in de stad altijd al stil in iedere hobbel die hij kan vinden op weg naar kantoor.
Het is moeilijk te geloven maar in India heeft men asfalt wat niet tegen regen kan, de wegen zijn zo waanzinnig slecht geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten