dinsdag 13 augustus 2013

IB diploma

Bart heeft in mei examen gedaan in India voor het IB. 6 weken later kregen we de uitslag hij was geslaagd.
Gisteren was het registratie dag op school voor het nieuwe jaar van Anne-Marie en Thomas, we hebben gevraagd wanneer we het diploma van Bart kunnen verwachten. Waarop werd geantwoord dat het normaal gesproken half september te verwachten is.
Dit is 16 weken later, dit is toch niet te geloven. Nou maak ik me niet zo druk om dat papiertje maar de Hogeschool van Amsterdam wel, zei willen Bart niet aannemen zonder diploma. Ze wilden eerst het diploma voor 1 augustus hebben, na wat mailtjes kregen we 14 dagen uitstel. Tja die 14 dagen zijn morgen voorbij.
We hadden een alternatief gevonden op de IB site, je kunt een extra diploma laten versturen naar de school. Dit hebben we begin juli aangevraagd want we zagen de bui al hangen met de trage onbetrouwbare post in India. Maar de school geeft aan dat ze niets hebben ontvangen. Ik heb maar eens gebeld naar het IB om te vragen waar ze het nou naar toe hebben gestuurd. Ik kreeg naam en telefoonnummer. Bel ik het nummer en krijg een adviseuse aan de lijn. Ze verteld me dat dergelijke post doorgaans direct wordt doorgestuurd naar de student. Help ik vrees dat we Bart hebben ingeschreven met ons Indiase adres want toen had hij nog geen adres in Nederland. Waaaah. Ik wordt gek.

Ik heb nog een email gestuurd om dit na te vragen, nog geen antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten