maandag 5 augustus 2013

India

Gisteren op tijd geland, daarna naar Pune en ik lag al om 3 uur in bed. Santosh stond om 9 uur op de stoep om naar het werk te gaan. Zodra we de Banerroad op reden wist ik waarom ik normaal een uur eerder ga. Poeh wat een auto's. Vanavond na het werk Gerlindes telefoon ter reparatie aangeboden, een stuk kaas gekocht en door naar het repair centre voor Anne-Marie's laptop. Helaas was deze dicht, erg jammer want het was een behoorlijke tocht naar Camp.
Poes heeft ons ook gemist, hij heeft samen met me ontbeten en heeft zo'n beetje onophoudelijk zitten mauwen. Vanavond riep ik hem en hij reageerde direct met een miauw, ik heb hem echter niet gezien.
Vanavond een boterham gegeten, en toen ik het zakje wilde open maken dacht ik, he dit zie je niet in NL.
Zien jullie het ook, als je even weg bent geweest dan vallen je dit soort kleine details weer op.

Zo nu maar naar bed want ik heb mijn loopmaatjes opgeroepen om morgen om 6 uur te trainen. Dit is volgens mij wel de manier om even snel het tijdverschilgevoel met NL weg te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten