vrijdag 16 december 2011

Op weg naar huis

Afgelopen maanden zag ik onderweg naar kantoor dat men een brug aan het bouwen was. De brug lag 50 meter naast een andere brug. Ik hoef niet over de brug, maar alle verkeer vanaf de brug zorgt dagelijks voor een opstopping. Ik vermoede dat het met de nieuwe brug zou verslechteren omdat er nog een extra knooppunt op mijn route bij kwam. Het tegendeel is waar, het is een hele verbetering, geen opstopping meer. Ik maak nu alleen dagelijks een ommetje, daar waar ik vroeger rechtdoor ging ga ik nu links de oude brug op, om vervolgens aan de overkant weer terug te gaan via de nieuwe brug en de oude route te vervolgen. Hoe het kan dat dit beter door rijdt is een wonder. Ik denk dat de Indiƫrs het ook niet snappen, waardoor ze nog niet hebben ontdekt hoe men iemand kan afsnijden en vervolgens weer het hele verkeer te blokkeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten