vrijdag 30 december 2011

Rest and Relaxation

Op dit moment zitten we met het gezin in Singapore. Ter compensatie van de omstandigheden in India hebben we zo af en toe een weekje rest and relaxation. We hebben een lekker luxe hotel geboekt in Singapore. De eerste dag hebben we de omgeving verkent. De tweede dag zijn we naar een dierentuin geweest en daar aan vast hebben we een nacht safari gedaan. Gisteren zijn we naar universal studios geweest. universal studio singapore Ik ben niet zo'n pretpark mens maar ik heb me er maar eens overheen gezet. Cyclons, Galaxi fighters, Egyptische graftombes, special effects studio's, Pinguins Madagastar en nog een paar andere attracties. Met regelmaat voelde ik mijn hoofd duizelen of mijn maag omkeren, maar ik moet zeggen dat ik wel enorm onder de indruk was. Als slot hebben we een waterworld show gekeken, een groot gevecht met veel water, we hadden een plekje gekozen in de splash zone, dus we hebben het vol op beleefd. 's avonds in bed wiel ik iets minder snel in slaap dan normaal, ik was nog steeds allerlei halsbrekende toeren aan het ondernemen.
Ik geloof dat de rest van het gezin ook ontzettend heeft genoten. Vandaag een rustig dagje in China Town, erg veel prullen winkeltjes gezien en een enorm grote boedistische tempel met zeer veel glimmende beelden.

Tot slot kwamen we in een Belgische kroeg tegen, we zagen dat ze bitterballen hadden op het menu, en Belgisch bier. Toen we de bitterballen wilden bestellen zei men dat het nog te vroeg was en dat de keuken pas over een uur open ging. we zijn dus maar even blijven hangen en nog een extra leffe gedronken. Heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten