donderdag 18 juli 2013

Nederland

Aangekomen in Bussum.Vorig jaar zijn Gerlinde, Anne-Marie en Thomas een aantal weken in Bussum geweest. Ik was toen al terug in India, nu ik hier ben heb ik zo'n zin om gewoon even rond te lopen en fietsen, gewoon even voelen en kijken hoe het ook al weer was. Waar ik ook van kan genieten is dat je water uit de kraan kan drinken. Lekker zonder poespas gewoon glas onder de kraan en drinken, en dan heb je water zonder bijsmaakjes mjammie.
We zijn net even naar AH geweest, er stond een man achter ons te klagen dat hij de winkel zo slecht vond. Ik zat werkelijk vol onbegrip zijn geklaag aan te horen, in India kom je niet zo'n assortiment tegen, en je ruikt ook niet zo'n bedorven lucht als je bij het vlees komt. Ik snap echt niet waar die man zo'n probleem mee had. Ach ja alles is relatief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten