zondag 7 juli 2013

Terug reis

We zitten op het vliegveld te wachten. De afgelopen dagen hebben we gewandeld, gezwommen en we zijn nog een keer gaan snorkelen. Ik kijk terug op een geslaagde vakantie. Het bericht dat Bart geslaagd was voor school maakte het extra goed. Dit is wel een opluchting, en hij heeft het ook nog royaal gehaald ook. Dat ik me hier zorgen over maakte komt omdat Bart een zeer middelmatige start had van school,  dat we bij het schoolhoofd werden geroepen dat Bart harder moest werken en dat vorig jaar meer dan de helft was gezakt.
Komende week gaat Thomas logeren, en Bart en Anne Marie zijn alleen thuis. Ik heb een busines trip naar Tokyo en Gerlinde gaat mee. Ik vrees dat ik weinig tijd heb voor Gerlinde want in Japan werken ze lang, en onze workshop duurt maar twee en een halve dag en we moeten best wel veel bespreken en uitwerken. We zullen ook wel brak aankomen, in Mumbai gaan we vrijwel direct door, maar in Bangkok hebben we een pauze van 10 uur. Ik hoop dat we energie hebben om wat leuks te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten