dinsdag 30 juli 2013

Bijna 2 weken

We zijn al bijna 2 weken in Nederland. Prioriteit 1 was om een kamer voor Bart te regelen. Dit is gelukt, we hebben 5 kamers bekeken en toen hebben we er 1 uitgekozen. Bart vond het moeilijk, 1 viel snel af, deze zag er niet netjes genoeg uit. Daarna zijn we met regelmaat naar Ikea geweest, tja normaal geef je je kinderen wellicht het bed en kast uit de kamer van het ouderlijk huis mee, maar dit kon niet voor Bart. Tja we hebben nog iets in de opslag in Eindhoven, maar dit werd het ook niet. Dus allemaal nieuwe spullen, Buro, bed en kast. De kamer ziet er tip-top uit, en grappig genoeg heeft dit de uitwerking op Bart dat hij het netjes wil hebben. Ik heb me verbaast, er hing wat spinnerag en Bart ging het weghalen, er stond een vies kopje en hij ging het afwassen, en na het boren ging ie stofzuigen. Andere mensen vinden dit misschien niet zo vreemd maar Bart heeft de laatste 2 jaar niets van dit alles gedaan, hij leunde 200% op onze hulp. Ik ben benieuwd hoe lang hij dit volhoudt. De 2 kamer genoten zijn leuke jongens en Bart ziet het helemaal zitten. Ik heb inmiddels ook 3 keer geroeid erg gaaf om deze sport weer even op te pakken. Wat hebben ze toch een mooi materiaal bij RV-Naarden en ook zo'n prachtig nieuw clubgebouw. Tja en ik ben natuurlijk veel te fanatiek. ik heb conditie van het het rennen, dus ik kan lekker doorgaan, tot mijn handen pijn gaan doen. Blaren, ik heb er 7 op mijn linker hand en 2 op mijn rechter.
Afegelopen weekend hadden we een verjaardagsfeest van oom Jaap hij is 90 geworden, een bijzonder gezonde man voor die leeftijd, en hij heeft ons minstens 5 keer bedankt dat we kwamen. Ik vond het erg leuk om alle familie nog een keer bij elkaar te hebben.
Ik ben nog 5 dagen in Nederland, we gaan nog naar Balk hebben nog een verjaardag van Claas en gaan de as van mijn moeder bijzetten in de urnen muur. En we willen het huis van onze vrienden waarin we logeren nog even leuk maken als dank voor de gastvrijheid. Fantastisch toch dat je op hun huis mag passen, en dat je in je eigen vertrouwde Bussum bent. Kortom nog genoeg te doen. 

1 opmerking:

  1. Ha Guus, leuk om je weer te zien in Nederland, en weer lekker geroeid samen, als vanouds. Goede reis terug naar India en tot snel hoop ik. Wicher

    BeantwoordenVerwijderen