zaterdag 20 augustus 2011

Afspraak

Afspraak is afspraak is me vroeger geleerd. Ik ben eigenlijk ook niet anders gewent. Je spreek iets af en dan kom je dat na. Afgelopen woensdagochtend heb ik een afspraak gemaakt dat ik s´middags mijn nieuwe telefoonnummers zou krijgen. Eén uur nadat ik de afspraak had gemaakt sprak me een collega aan en zei heb je de nummers al, waarop ik zei dat ik s´middags een mailtje zou krijgen. Mijn collega zei ik zou toch maar even bellen anders krijg je je nummers niet. In India werkt het anders. Ik heb hier een erg opdringerig gevoel bij. Ik heb maar even een mailtje gestuurd. De volgende ochtend toen ik mijn nummers nog steeds niet had heb ik toch maar gebeld.

Het is inmiddels zaterdag, ik heb nummers gekregen, welke in eerste instantie ook nog verkeerd zijn doorgegeven. Ze zijn echter nog niet geactiveerd. Ook hierover is het pappen en nat houden.

Lesson learnt: Afspraak is geen afspraak, als je wat gedaan wilt krijgen, dan moet je er continu achteraan drammen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten