dinsdag 30 augustus 2011

Bankrekening aanvragen

  1. Vorige week ben ik naar een bank gegaan om te vragen of ik een rekening kon openen. De bank gaf me een lijst met documenten welke ik moest aandragen. Ik had alle documenten in mijn bezit behalve een brief van Honeywell.
  2. Vervolgens vraag ik aan HR om de brief.
  3. Waarop er navraag wordt gedaan bij de bank wat er nodig is voor een bankaccount.
  4. Het antwoord is gelijk aan wat ik al wist
  5. Er wordt door HR aan mij gevraagd om deze gegevens aan te leveren
  6. Ik stuur nogmaals het verzoek als bij punt 1
  7. De vraag wordt gedelegeerd
  8. De vraag wordt nog een keer gedelegeerd
  9. De typiste begint met de vraag om de input gegevens
  10. Ik stuur nogmaals de gegevens als bij punt 1
  11. Ik krijg melding gereed, met vraag waar het naar toegestuurd mag worden.
  12. Ik geef nogmaals mijn gegevens door.
Ik hoop dat ik morgen de brief ontvang. Ze zijn wel snel in hun response. Ze zijn uiterst behulpzaam. Maar het zou zoveel simpeler kunnen door gewoon te doen wat je vraagt.

Dit alles gebeurd je op een dag waarop je je s'ochtends had voorgenomen om eens kritisch te kijken naar NVA. Non Value Added werkzaamheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten