woensdag 17 augustus 2011

Eerste werkdagen

Vandaag was de tweede dag op het werk in Pune. Gisteren heb ik me vooral bezig gehouden met de gebruikelijke zaken op een nieuwe werkplek. Pasje regelen, kennis maken met HR, printers configureren, werkplek inrichten en een telefoon proberen te regelen. Ook nog een telecon gehad met betrekking tot wat issues waaraan ik ga werken. Vandaag toegang geregeld tot de web-portal met alle procedures, deze ga ik de komende dagen maar eens doorwerken. Ik had gisteren afspraken met twee mensen welke me zouden inwerken, beide personen zijn ziek. Men is vrij flexibel om hier op een andere manier invulling aan te geven. De werktijden zijn ook een stuk later als in Nederland. Gisteren werd duidelijk tegen mij gezegd dat ik moest beginnen tussen 8:30 en 9:00. Toen ik vanochtend om 8:55 op kantoor kwam waren er nog twee anderen. om 9:45 kwam de rest van het personeel. Toen ik om 18:15 naar huis ging waren de meeste mensen nog lekker aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten