zaterdag 22 juni 2013

End of the year Thomas

Dinsdag avond was het tijd voor het end of the year optreden van Thomas. Ik ben vroeg gestopt met werken, half vier, Santosh nam alle mogelijke binnenwegen, ik zit me dan af te vragen gaat dit sneller of langzamer. Raar eigenlijk ik let er nooit op maar als het tijdschema strak is dan ga je er op letten en begin je je te ergeren. Toen ik een opmerking maakte over de route omdat de weg helemaal geblokkeerd was, ging hij een nog kleiner weggetje ergens achterlangs nemen. Ik dacht had ik mijn mond nou maar gehouden. Uiteindelijk pakte het redelijk goed uit. Nadat we Gerlinde hadden opgepikt waren we 5 minuten voor aanvang op de plaats van bestemming. Er waren nog een paar stoelen vrij aan de zijkant. De klas van Thomas had een speciale opdracht, zei hadden allerlei kleine stukjes tussen de optredens van alle anedere klassen. Op deze manier hadden deze klassen tijd om zich voor te bereiden.
Thomas is extreem verlegen, maar toen we hem van te voren vroegen of hij er zin in had was het volmondig ja. Hij was de laatste week ook lekker thuis aan het oefenen met het dansje, waarbij Anne-Marie assisteerde. Leuk van die vrolijke kinderen thuis.



Het is maar goed dat Thomas met zijn klas regelmatig op het podium was want het is heel lastig om een kind wat altijd achteraan staat op de foto te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten