donderdag 27 juni 2013

Tyrolienes

Vandaag zijn we naar een park geweest met allerlei leuke activiteiten, de leukste waren al bezet, maar ook onze tweede keus was erg leuk. Tyrolienes of te wel tokkelen over een kabelbaan, en het was geen klein kabelbaantje honderden meters over diepe kloven van links naar rechts. Daarna een Safari, tja dat valt altijd een beetje tegen als je eenmaal in het kruger bent geweest. Desalniettemin waren de struisvogels wel heel dicht bij. ze staken hun kop over de railing van de safari truck op zoek naar brood. Tja dan komen er allerlei youtube filmpjes op je netvlies met mensen die gebeten worden door zo'n beest. Ik moet er niet aan denken dat een struisvogel begint te knabbelen aan mijn neus.



Ik heb nog getracht een filmpje van mezelf te maken tijdens een overtocht, helaas heb ik de verkeerde knopjes ingedrukt, en waren er slechts opnamen van mijn voeten na de landing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten