zaterdag 1 juni 2013

Vogeltjes

Ik heb inmiddels 78 verschillende vogeltjes op de foto gezet. Je denk dan dat je zo langzamerhand alle verschillende soorten wel gezien hebt. Het tegengestelde is echter waar, iedere keer als ik even een wandelingetje maak dan kom ik weer nieuwe soorten tegen.
Great TIT (TIT is een mees)
Hij lijkt ook wel een beetje op een koolmees.

Koppersmith Barbet




Pallid Harrier
Prachtig hoe die roofvogels stil kunnen staan, ze hangen zelfs zolang op 1 plek dat ik ze op een plaatje kan zetten. Hij was helaas wel een beetje ver weg toen hij echt stil stond.

Verder heb ik nog vogels gezien die ik al eens eerder op de foto heb gezet. Waaronder deze mooie foto van de Oriental Magpie Robin, een Robin is vertaald in het Nederlands een roodborstje, nou hier lijkt hij niet echt op.

Ik ga deze nieuwe ook nog toevoegen aan mijn verzameling op: http://guusbirds.blogspot.in/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten