maandag 1 oktober 2012

Running

Gisteren was het weer tijd voor het einde maand event. Voor de gelegenheid niet bij Pune university maar bij oxford golf court. Prachtige omgeving, wel omhoog en omlaag. 3 keer berg af en daarna weer berg op. De afstand was 14 kilometer. Iedere afdaling en beklimming was ongeveer 120m hoogte verschil. Bij iedere fotograaf langs de kant van de weg heb ik mijn best gedaan om te lachen, ze maakten alleen foto's als ik bergop aan het rennen was, dus dat lachen, is als een boer met kiespijn. Over pijn gesproken, ik voel mijn benen behoorlijk vandaag. Maar zoals mijn hardloop maatje zegt: "who pain loves, is never alone".
Zoals je ziet de naaste concurentie op een flinke achterstand gezet. Al met al een mooi voorbereiding op de wedstrijd voor komend weekend, Satara hill Marathon, ik ga 1/2 marathon doen in Satara. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten