zaterdag 13 oktober 2012

Wandelen

Ik wilde Gerlinde een plekje laten zien waar ik alleen was geweest toen ze in Nederland was. We hebben ons laten afzetten bij de Gate van het ARAI terrein. We waren nog maar net uit de auto en er kwam een groep met kinderen aangelopen. Op een afstandje konden we al horen dat ze aan het oefenen waren met Engelse zinnetjes. "What is your name?". Best schattig maar ik had er niet zoveel zin in, we zijn het paadje ingelopen wat ik in gedachten had. Na 3 keer te zijn afgeslagen begon ik te twijfelen, hoe kom ik op dat leuke plekje. De omgeving was best mooi maar anders dan de vorige keer.


Ik zei tegen Gerlinde we moeten naar rechts we zitten veel te ver aan de linker kant van de berg. Ik had dit nog niet gezegd of we zagen Santosh in de auto. Het was een hele korte wandeling, maar we hebben wel genoten. Ik heb helaas dat ene plekje niet aan Gerlinde kunnen laten zien.
Nou heb ik nog iets voor de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten