zondag 2 september 2012

Happy Birthday

Gerlinde is vandaag jarig, ze is vannacht op haar verjaardag terug gekeerd naar huis. Een mooier cadeau kun je je natuurlijk niet wensen. Vanochtend hebben we elkaar cadeaus gegeven. Toen ik jarig was Gerlinde er niet. Best grappig elkaar om en om een cadeau geven. Thomas vroeg waarom krijg ik nooit zoveel cadeaus. Ik zei ja dan moet je jarig zijn vlak na een veel te lange vakantie. Wanneer ben ik ook alweer jarig, toen we hem eraan herinneren wat hij had gekregen was hij blij dat hij zo'n mooi cadeau had gehad.
s'Middags naar de winkel geweest om taart te kopen. De Indiase taarten zijn  niet lekker, er zit wellicht geen ei in, er zit veel te veel suiker in en het is geen echte slagroom maar iets anders wat vet en smeuïg is. Overmorgen gaan we voor Anne-Marie zelf maar wat bakken. Ziet er wellicht iets minder mooi uit maar is in ieder geval wel lekker.
We hebben de taart op de fiets gehaald, ik ben zo voorzichtig mogelijk tussen alle kuilen door gefietst, er is maar 1 kant beschadigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten