zondag 23 september 2012

vogeltjes in de society

Ik heb gisteren nog even door de society gewandeld. Ik zag nog een paar leuke vogeltjes. Toen ik het vogeltje in het boek opzocht kon ik niet echt iets vinden wat er op leek. Wat het dichts bij kwam was een spreeuw, maar die heb ik zo vaak gezien in Nederland en dit beestje zag er toch echt anders uit. Misschien was het een jong vogeltje, hij ziet er zo pluizig uit. Een jonge spreeuw, misschien een Indiase variant?

Een eindje verderop zag ik ook nog een paar zwart witte vogels.


Het is een heel mooi seizoen in India, de temperatuur is niet al te hoog 27 graden, het is droog monsoon is nagenoeg over, en de natuur is nog niet verdroogd alles is groen en de bomen bloeien volop. Onderstaande foto heb ik in lane 1 genomen in onze society.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten