maandag 24 september 2012

Most news

Most news in 30 minutes.
Dit is het bericht dat met enige regelmaat op TV verschijnt.

De vraag is hoe krijg je dit voor elkaar. De zender "Times Now" heeft daar een een oplossing voor die bij mij niet werkt. Nu ben ik een man en dus niet multi-tasking.
Het lastige met zo'n nieuwszender is dat het gewoon doorgaat. Ik mis minstens 80% van de info die op me af komt. Men presenteert namelijk 5 dingen gelijk op 1 beeldscherm. Het nieuws duurt echter maar 1 minuut want daarna komt er weer 2 minuten reclame. Tijdens de reclame kun je weer wat energie verzamelen voor de volgende flash.



Het is ontzettend vermoeiend om naar al deze prikkels te kijken. De vraag is: is dit nou echt de manier om zoveel mogelijk nieuws in 30 minuten te brengen. Gerlinde vroeg me terwijl ik de blog schreef mag hij nu op een andere zender. Zij wordt er dus ook gek van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten