dinsdag 25 september 2012

Huiswerk

Anne-Marie roept me om haar te helpen met een computer probleem. Ik heb een drukke dag achter de rug en probeer het naar de volgende dag te schuiven. Zegt ze papa kom nou ik moet dit oplossen anders kan ik mijn huiswerk niet maken. Ja dan moet je er toch maar naar toe. Kom ik op haar kamer, zegt ze tegen me ik moet deze app op mijn telefoon zetten weet jij nog hoe dit moet. Ik zeg tegen haar ik dacht dat het om je huiswerk ging. Ja klopt ik moet een decibel meter op mijn telefoon installeren. Ik heb haar probleem opgelost. Daarna zit ik met Gerlinde beneden een kopje koffie te drinken. Opeens horen we een hele harde gil van Anne-Marie, Gerlinde schrikt, ik stel Gerlinde gerust, dit is Anne-Marie die haar decibel meter aan het testen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten