zondag 3 maart 2013

Rivier



Ik heb vanmiddag een rondje gefietst. Ik was van plan om naar de rivier te fietsen en een plekje op te zoeken waar we een aantal geleden met de Hash hebben gewandeld. We vertrokken toen vanaf Radshak en liepen min of meer weer richting ons huis terug naar de rivier. Ik dacht vandaag fiets ik over de brug en dan loop ik vandaar naar de rivier, vlak naast de brug was een stijl talut wat over honderden meters was bedekt met afval. Dit leek me niks, ik fietste even verder en daar stonden een paar huisjes, er liepen wat mensen, het leek me niet gepast om hier langs te lopen, naar een paar honderd meter verder begon een betonnen muur welke minimaal 2 km lang richting Radshak leidt. Tja ik ben maar een beetje gaan toeren op de fiets, ik kwam na een tijdje weer een rivier tegen en heb hier een paar mooie foto's gemaakt.



Ik ben weer verder gefietst en kwam nog een brug tegen, vanaf hier had ik zicht op een andere oude brug, prachtig uitzicht, en in de verte zag ik een soort ooievaar, men noemt hem painted stork.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten