vrijdag 29 maart 2013

Werk

Ik heb er weer 2 dagen werken op zitten na de korte vakantie in Goa. Ik vind het altijd verbluffend hoe verfrissend het is om op vakantie te gaan. Hoe je in een paar dagen de motor weer kan opladen en er weer volop tegen aan kan gaan. Maar het tegenovergestelde is ook waar, 2 dagen, veel achterstallige mail, een paar nieuwe klussen met wat tijdsdruk en je bent dat gevoel van de opgeladen motor alweer vergeten. Lekker dat het weekend is en dan kan ik er maandag weer lekker tegen aan.

Wat me ook altijd opvalt dat een complimentje altijd heel erg goed werkt. Vandaag had ik iemand een uitdagende vraag gesteld, het is een jonge enthousiaste gast, ik had hem een mailtje gestuurd om hem een beetje uit te dagen om zijn GB project een extra dimensie te geven. Hij kwam bij me en we hebben even gepraat. Toen hij weg ging zei hij tegen me dat hij zich er telkens weer over verbaast dat ik steeds over een grote diversiteit van onderwerpen verstand van zaken heb. En dat hij er zich over verbaasde dat ik dat allemaal kan onthouden. Dat doet je toch goed als mens, zo'n complimentje.

Ik hoop dat ik dat onthouden nog een tijdje volhoud, ik betrap me erop dat ik zo af en toe wat vergeet, dit is nieuw voor me, het zal wel te maken hebben met dat ik een jaartje ouder wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten