dinsdag 20 maart 2012

ups & downs 2

Het te laat betalen van de energierekening had vandaag nog een staartje. Op de nieuwe rekening stond het bedrag van de vorige maand ook nog vermeld terwijl ik dit toch (een beetje laat) betaald heb.
De rekening komt trouwens zonder envelop in de brievenbus en onze chauffeur had al ontdekt dat de rekening niet kopte (arghh) Samen met Santosh maar naar de energie cash counter, doorverwezen naar de 2e verdieping en na 30 minuten wachten werden we doorgestuurd naar een ander kantoor een paar kilometer verderop.
Zo ziet het energiekantoor eruit!
Daar moest ik weer wachten maar er werd me zowaar een (vieze) stoel aangeboden (witte broek...) Na diverse stempels en handtekeningen wilde ik aldaar betalen maar dat kon dus ook niet. We werden naar locatie nr 3 verwezen waar het natuurlijk net lunchtijd was.
Gelukkig had ik in de buurt een crossword boekenwinkel gespot dus heb ik mij daar maar laten afzetten. Ik heb nog 2 seizoenen "24" gekocht dus we hebben weer wat leuks te bekijken de komende weken. Om 14.15 het maandbedrag eindelijk kunnen betalen.
Ik had mij eigenlijk voorgenomen om vandaag na mijn pilates workout te laten verwennen bij Four Fountains Spa met een lekkere massage en pedicure. Had gelukkig nog geen afspraak gemaakt.
Morgen weer een dag, eens kijken wat er dan gebeurt.
Groetjes, Gerlinde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten