dinsdag 3 juli 2012

spelevaren

Gisteren is Gerlinde druk geweest om een rubberboot schoon te maken. Toen de boot schoon was en opgepompt vroeg ze of ik wilde helpen de bodem er in te plaatsen. Na veel duw en trek werk concludeerden we dat we wellicht eerst de bodem moesten plaatsen en daarna de boot opblazen. Toch maar even een instructie filmpje van de leverancier opgezocht. En ja hoor eerst de bodem plaatsen en dan opblazen, met de bodem moet je beginnen bij de voor kant en dan de achterkant. Ook dit hadden we in een andere volgorde geprobeerd. Bootje ziet er mooi uit, ik had van mijn zwager gehoord dat het twee jaar geleden was dat de motor voor het laatst heeft gewerkt. Maar na flink wat pogingen sloeg hij aan. Bart, Thomas en ik zijn richting Balk gevaren om de boodschappen op te halen die Gerlinde aan het doen was. Tja en toen halverwege waren stopte de motor ermee. Natuurlijk hadden we geen peddels mee. Bart heeft peddels gehaald en ik ben terug geroeid. s'Avonds dacht Thomas dat peddelen dat kan ik ook. Eerst moest ik mee als redder in nood, daarna Gerlinde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten