zaterdag 15 oktober 2011

Ergo II

Afgelopen donderdag naar de gym geweest. Ik heb de printout van de concept II erbij gehaald. Ik heb laten zien dat het bankje achterste voren zit, de persoon aan wie ik het uitlegde, begreep het probleem. Hij haalde er de hoofdtrainer bij. Hij garandeerde me dat ze het bankje gingen aanpassen. Ik zei ik ga ervan uit dat het de volgende keer in orde is. Yes Yes Sir was het antwoord. Helaas zat vandaag het bankje nog steeds verkeerd om. Moet ik echt zelf een steeksleutel meenemen?

Gisteren waren we met vrienden uit eten. Hij zei tegen me dat hij het gevoel had dat iedereen gewoon tegen je liegt. Ze beloven van alles en komen niets na. Je moet overal achteraan zitten. Ik ervaar precies hetzelfde.
Maar de aanhouder wint. en winnen zal ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten