zondag 9 oktober 2011

Ergometer

Ik heb een abonnement op de sportschool genomen. De sportschool heeft ook een ergometer. Zo kan ik toch nog een beetje feeling houden met het roeien. Nou feeling met deze ergometer heb ik. Ze hebben namelijk het bankje achterstevoren op de ergometer geplaatst. De feeling die je dan hebt is vooral op je stuitje. Daar waar normaal een verlaging, het windgat hebt zit nu een verhoging dat akelig in je stuitje prikt als je een roei beweging maakt. Ik zei tegen 1 van de begeleiders dat het bankje achterstevoren zat, waarop hij antwoordde nee hij zit goed. Ik vroeg hem om het eens te proberen, hij ging roeien met zo'n sportschool haal. Tja je begrijpt het al hij voelde niets verkeerds, ik vroeg hem achterste voren op de ergometer te gaan zitten zodat hij kon voelen of dit beter zit. Helaas weigerde hij dit, wellicht enige schaamte in een overvolle sportschool. Ik heb hem vervolgens gezegd dat ik al twintig jaar roei en dat de bankjes altijd andersom zitten. Hij bleef weigeren, ik vroeg hem om het toch bespreekbaar te maken met andere begeleiders. Dit heeft hij beloofd. Ik geloof echter niet dat er iets zal veranderen. Ik heb maar een print-out van een conceptII gemaakt en zal hier de eerst volgende keer nogmaals een overtuigend verhaal houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten