dinsdag 4 oktober 2011

Veetransport

Zoals velen weten lopen er in India Koeien op de weg. Die koeien zijn volgens mij blind en doof. Auto's toeteren, geven lichtseinen, ronken met de motor maar niets schijnt hen te deren. Naast de koeien kom je ook zo af en toe een herder tegen, midden in de stad. zo'n herder loopt dan achter een kudde geiten aan. Je kunt je voorstellen dat het verkeer daar enige hinder van heeft.
Vanmiddag zag ik iets waarna ik dacht dit is iets voor een blog. Ik wilde een foto maken, maar voordat ik het juiste knopje had gevonden op mijn telefoon stond het stoplicht op groen en reed het brommertje weg. Nou vraag je je misschien af wat is er zo bijzonder aan een brommertje. Nou op de brommertje werd een geit vervoert. De geit werd aan zijn poten op de schoot van de persoon achter op de brommer vastgehouden. Dit is wel een heel bijzondere manier van veetransport.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten