dinsdag 8 mei 2012

Hash

Ik heb zondag ochtend na het Sweat run event samen met Gerlinde de Hash wandeling uitgezet. Met alle dead trails hebben we 6.25 km gelopen. Een uurtje na het uitzetten van de wandeling is Gerlinde na de winkel geweest en zei bij terugkomst bezorgt dat de markeringen gedeeltelijk waren weg gewaaid. Om 4:00 kwamen de eerste bezoekers, na wat gezellig kletsen, de ijsblokken in stukken gehakt zodat het bier lekker koel zou worden. Ik had zaterdag 60 kilo ijs gehaald voor 150 rupee, ik was trots op mijn goede aankoop omdat de leiding me had gezegd dat men normaal voor 400 rupee 40 kilo kreeg. Later heb ik begrepen dat men dan ijs cubes heeft terwijl ik 6 ijs blokken had van ieder 10 kilo, enfin Thomas en een vriendje hebben zich heerlijk vermaakt om het ijs te verpulveren. Om 5 uur gingen we van start er waren een paar hardlopers en ongeveer 30 wandelaars. Bij terug komst was iedereen heel erg te spreken over de mooie wandeling die we hadden uitgezet. Er waren nog een paar mensen die door bewakers achterna waren gezeten dus de verhalen achteraf waren ook goed. Tijdens wat bier drinken en wat gezang hebben Gerlinde en ik onze hash naam gekregen. Ik moet zeggen ze zijn heel beschaafd. Suga Mam en Deja Pu. Het meel met bier hebben we na een uurtje maar weer uitgespoeld onder de koude douche. Dit was een advies, een warme douche schijnt het meel te laten klonteren en vast kleven. Dat gezang en bier geknoei is niet helemaal ons ding, maar het is wel een hele gezellige groep met mensen.



Nadat ik deze wandeling ook had gelopen, had ik in totaal 11km gerend en 11km gewandeld. Ik was s'avonds te moe om nog gezellig te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten