zondag 20 mei 2012

Naar Boekarest

Gisteravond om 19:00 uur uit Mumbai vertrokken, ik had een tussen stop in Dubai. Ik moest maar liefst 5 uur wachten op de vervolg vlucht naar Boekarest. Tja de Indiase travel desk had me al twee eerdere voorstellen gedaan waarbij de vertrek dagen verkeerd waren en bij het derde voorstel heb ik helaas niet goed opgelet op de aansluit tijden. Maar ik dacht laat ik er dan maar van genieten, het is championsleague finale, ik zoek een leuke pub op het vliegveld en ga voetbal kijken. Thuis vindt Gerlinde voetbal kijken toch maar saai. Maar helaas er was zeilen op TV daarna Australisch rugby, waarna ik de barkeeper vroeg of hij niet kon zappen naar de championsleague, hij vertelde me dat ik niet de eerste was en dat dit niet mogelijk was omdat men geen geld uit had gegeven aan extra TV zenders. Je zou toch denken, Dubai, geld, geen probleem. Hij vertelde me er ook bij dat er op het hele vliegveld geen voetbal te zien was. Naast me zat een man vreselijk zijn best te doen om een live stream via internet te vinden, ik heb ook nog een poging gedaan maar ik kwam helemaal niet op internet laat staan een live stream vinden. De rest van de vlucht verliep prima en ik was om 7 uur in Boekarest. Dit was lokale tijd, het zijn wel lange reizen, ik ben al om 13:30 uit huis gegaan om naar Mumbai te reizen. Er zit ook nog 3.5 uur tijd verschil, dus dit is in totaal. 12+5.5+3.5 = 21 uur onderweg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten