vrijdag 31 augustus 2012

eetgerei

Bart heeft Kamir uitgenodigd om bij ons te zijn dit weekend. Kamir woont op het boarding deel van de school en hunkert zo af en toe naar wat vrijheid en gaat dan bij een vriend slapen om dan lekker te kunnen stappen.
We gingen vanavond eerst uit eten, ze zijn nu stappen. We hebben gegeten bij sizlers daar kun je lekker eten. Ik heb me verbaast over de messen. Als je ze goed bekijkt dan zijn het wellicht messen geweest zonder kartels waar iemand op een zolderkamertje kartels op heeft zitten vijlen. Zeldzaam onregelmatige kartels met enorme bramen van het vijlen/slijpen. De messen zijn ontzettend bot, ik had iets met beef besteld en maakte me zorgen of ik het vlees wel aan stukjes kon snijden. Deze zorgen waren overbodig het vlees was zo gaar dat het vanzelf uit elkaar viel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten