donderdag 30 augustus 2012

Ochtend rondje

Toen ik gisteravond naar bed ging besloot ik dat het te laat was om de volgende ochtend vroeg op te staan om een rondje te rennen. Vanmorgen werd ik wakker voor de wekker, ik voelde me fit en heb mijn rode Honeywell dam tot dam outfit aangetrokken. s'Ochtends zijn er veel mensen die een rondje wandelen, de meeste mensen hebben sportschoenen en een trainingsbroek aan. Niemand rent en niemand is zo rood als ik. Bij het tweede rondje ging ik de hoek om en kwam een hond tegen met een man aan de lijn. Het was zo'n hond van type zeer groot, de man aan de lijn was typisch Indiaas hulpje zeer tenger. Hij had absoluut geen controle over het beest, hij riep nog wat van ho ho maar de hond zag een prachtige rode prooi op zich afkomen. Ik wist niet hoe snel ik van koers moest veranderen, toen voelde ik zijn bek om mijn elleboog. Hij beet niet, poeh ik had het hart in mijn keel. Ik ben al niet zo'n held met honden, en nu zeker niet meer.

Ik heb nog even op internet zitten zoeken, volgens mij was het een deense of duitse dog.
Ik las op het internet dat het intelligente lieve honden zijn. Is misschien ook wel zo, hij heeft me in ieder geval niet gebeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten