zondag 18 november 2012

Diverse vakantie foto's

Aapjes op de rand van het fort in Rantambore

 Vuurwerk tijdens Diwali
 He blauwe stip in onze ooghoek, ha het is een kingfisher.
 Mangoer
 We zijn bij deze mensen thuis geweest, kennisen van de gids, men voelde zich erg opgelaten men was bezig met Diwali rituelen, alle vrouwen liepen met een schaal vol brandende olie kommetjes van hun huis naar de tempel. De kommetjes worden gevuld met Ghee. Men wilde ons wel iets aanbieden, en ook wij hadden suikergoed meegenomen, maar men was aan het vasten, men vroeg of we de volgende ochtend terug wilden komen voor het ontbijt, dit paste helaas niet in ons schema.
 Families zijn uit het natuurreservaat gehaald, men geeft de werk en opleiding tot kleden wevers.
 Thomas bommetje
 Vogeltje
 Ander vogeltje, ik wilde even vogeltjes spotten buiten de deuren van het resort, jongens kwamen achter me aan lopen, vroegen naar mijn naam, ik een paar woorden Hindi, zei twee woorden engels, leuk, maar ze bleven maar kletsen, ze wilden geld, ik had niets bij me, ik dacht vogeltjes spotten wordt niets. We liepen langs de vader van de jongens, mijn Hindi was net voldoende om te begijpen dat de vader aan de jongens vroeg hoeveel geld ze me hadden afgetroffeld. Toen was ik heel blij dat ik mijn portemonee op de kamer had laten liggen.
 Terug in het resort zag ik dit vogeltje in het gras.
 Zonsondergang
De kameel staat op, Oeps ik val zelf bijna.
 In de zandduinen in de woestijn
 Vrouwtjes pauw met jong
 We hadden al een tijdje de sporen in het zand van de woestijn gezien, ik dacht dat het van een vogeltje was, maar het was een dikke tor.
 Vogeltje, als hij de vleugels opende was hij mooi blauw, de gids klapte in zijn handen en ik kon toen net een foto maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten