woensdag 28 november 2012

Verkouden

Ik ben een beetje verkouden, ik hoest een beetje maar ik voel me verder niet ziek. Santosh vroeg of ik naar de dokter ga. Ik zei nee ik ben gewoon een beetje verkouden. Ik vertelde dit aan Gerlinde, zij legde me uit dat het gebruikelijk is in India om altijd naar de dokter te gaan. Men verwacht dan minstens pillen van de dokter en men hoopt op een spuit want dit werk het best.
Ik hoop toch niet dat de dokter altijd antibiotica voorschrijft anders worden die bacteriĆ«n wel heel snel resistent. Gerlinde verwacht dat ze gewoon wat vitamine pillen krijgen.
Het is wel vreemd als ik medicijnen voor mijn psoriasis haal kan ik dat zonder recept gewoon kopen bij een drug store, dit kan in Nederland alleen op dokters advies. En dan ga je voor wat vitamine pillen naar de dokter en hoopt op een injectie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten