dinsdag 27 november 2012

Veelzijdig

Santosh koopt iedere dag een krant voor me. Soms vergeet hij er een te kopen en dan koopt hij er 1 onderweg voor 3 rupee van het jongetje dat dagelijks staat te venten bij verkeerslichten op banerroad. Voor 3 rupee kun je natuurlijk niet zoveel verwachten, en dat klopt het is hoofdzakelijk reclame. Santosh koopt eigenlijk iedere dag wat anders. Dit maakt me wel veelzijdig, ook al interesseert me het geen bal, als je niks anders te doen hebt ga je het toch maar lezen. Over het algemeen koopt hij times of India, vooral Indiaas nieuws, met 1 pagina internationaal nieuws, en op de laatste pagina sport, meestal cricket en een beetje voetbal uit Engeland of Spanje. Hij koopt ook wel eens 365, dit is eigenlijk geen krant, er staat geen nieuws in, er staan leuke reis adviezen in en op 1 pagina allerlei filosofische gedachten kronkels van een paar Goeroes. Ik verbaas me met regelmaat over hun redeneringen. Vandaag had hij de financial times, tja ik heb me dus maar eens verdiept in de Indiase economie, beste groei als ik als niet deskundige het mag oordelen. Tot slot stond er een verhaal over virtueel management. Erg interessant, ik heb deze bladzijde maar in mijn koffer gestopt, er stonden volgens mij goede tips in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten